THE TEAM - International Academy of Classical Homeopathy

Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τον Γιώργο Βυθούλκα, πριν από 20 χρόνια, το πρώτο πράγμα που μου έκανε τεράστια εντύπωση ήταν αυτό που μου είπε για τη διδασκαλία του.

«Διδάσκω εδώ και πολλά χρόνια, από το 1962. Το 1995, ωστόσο, αποφάσισα να παρουσιάσω στους μαθητές μου ό,τι θεωρούσα ότι αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Κλασική Ομοιοπαθητική μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο. Με αυτό το πρόγραμμα, θα μοιραζόμουν όλες τις γνώσεις και την εμπειρία που είχα αποκτήσει. Μέχρι τότε, ενώ είχα διδάξει σε πολλές χώρες, σε χιλιάδες μαθητές, για αμέτρητες ώρες, δεν είχα εξηγήσει σε βάθος τα «Επίπεδα Υγείας» και την απαιτούμενη διαχείριση πολύπλοκων και δύσκολων ιστορικών.

Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε το Complete Course by George Vithoulkas στην IACH της Αλοννήσου· αρχικά προσφερόταν μόνο σε Γερμανούς σπουδαστές, μετά σε Ρώσους και στη συνέχεια σε σπουδαστές από ολόκληρο τον κόσμο.

Ενθουσιάστηκα με την ιδέα του, την οποία είχε ήδη προωθήσει. Δεν γνωρίζω κανέναν άλλο Καθηγητή που να έχει αποφασίσει να βιντεοσκοπήσει ολόκληρη τη διδασκαλία του, παρέχοντας στους μαθητές του κάθε μυστικό, κάθε πληροφορία, κάθε λεπτομέρεια, χωρίς να κρατήσει τίποτα για τον εαυτό του, χωρίς να αφήνει περιθώρια για γκρίζες ζώνες.

Ο Καθηγητής Γεώργιος Βυθούλκας αφιερώνεται ολόψυχα στη διδασκαλία του, προσπαθώντας να βοηθήσει τους μαθητές του να γίνουν σπουδαίοι ομοιοπαθητικοί.

Αφού είδα τμήματα των διαλέξεών του και είδα το πάθος με το οποίο ο Καθηγητής Βυθούλκας μετέφερε τις γνώσεις του στους μαθητές του, βλέποντας το πόσο πολύ μελετούσε και ενδιαφερόταν για τις ερωτήσεις των μαθητών του, συνειδητοποίησα ότι αυτά τα μαθήματα θα έπρεπε να προσφέρονται ως εξ αποστάσεως εκπαίδευση διαδικτυακά. Έτσι αναπτύχθηκε το «Πρόγραμμα E-Learning στην Κλασική Ομοιοπαθητική του Καθηγητή Γιώργου Βυθούλκα».

Πολλοί άνθρωποι εργάστηκαν εντατικά για τη δημιουργία του. Πήραμε τις βιντεοκασέτες, επεξεργαστήκαμε τα βίντεο, τα χωρίσαμε σε τμήματα και δημιουργήσαμε Εκπαιδευτικές Ενότητες.

Ειδικοί ήχου και εικόνας επεξεργάστηκαν και επιμελήθηκαν την εικόνα και τον ήχο με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Το τεχνικό μας τμήμα δημιούργησε την εξελιγμένη πλατφόρμα E-Learning που αναβαθμίζεται συνεχώς.

Στη συνέχεια σκεφτήκαμε ότι η πλατφόρμα, από μόνη της, δεν ήταν αρκετή. Χρειαζόταν επίσης να αναπτύξουμε εργαλεία μάθησης και αξιολόγησης για τους μαθητές. Έτσι ετοιμάσαμε tests για την κάθε εκπαιδευτική ενότητα. Δημιουργήσαμε εκτενείς σημειώσεις και ερωτήσεις και απαντήσεις αυτοαξιολόγησης για κάθε βίντεο-διάλεξη. Προσδιορίσαμε τις συγκεκριμένες σελίδες από τα βιβλία των Hahnemann, Kent και Βυθούλκα που αντιστοιχούν σε κάθε βίντεο-διάλεξη, για να βοηθήσουμε στην οργάνωση της μελέτης του μαθητή..

Τέλος, αναπτύξαμε ένα εξειδικευμένο σύστημα τελικών εξετάσεων οι οποίες μπορούν να δοθούν online, από το σπίτι των μαθητών, σύμφωνα με τα πρότυπα των υψηλής ποιότητας Πανεπιστημίων.

Το πρόγραμμα τελειοποιήθηκε τεχνικά. Τώρα μπορείτε να το παρακολουθήσετε σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή - υπολογιστή, tablet, smartphone.

Επίσης, ενώ ο Καθηγητής Βυθούλκας μιλάει στα αγγλικά, προσθέσαμε αγγλικούς υπότιτλους, και κατόπιν ισπανικούς, ελληνικούς, βραζιλιάνικους /πορτογαλικούς, ρωσικούς, ιταλικούς και ρουμανικούς υπότιτλους.

Πολύ συχνά ενημερώνουμε το πρόγραμμα με νέες, σημαντικές διαλέξεις του Καθηγητή Βυθούλκα, που δίδονται στην αίθουσα, στην IACH, διατηρώντας έτσι το ενδιαφέρον των μαθητών μας.

Ενώ κάναμε όλα αυτά τα βήματα, ζητούσαμε τις συμβουλές του Καθηγητή Βυθούλκα, παίρναμε τις ιδέες του, είχαμε πολύωρες συνομιλίες μαζί του για το αποτέλεσμα που θέλαμε να επιτύχουμε. Τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Όλα έγιναν προσεκτικά, έχοντας κατά νου ένα σχέδιο και μια προοπτική.

Όλοι όσοι συνέβαλαν σε αυτό το έργο έκαναν εξαιρετική προσπάθεια και σήμερα αισθανόμαστε δικαιωμένοι από το αποτέλεσμα!

Τα τελευταία χρόνια, η ομοιοπαθητική έχει επηρεαστεί αρνητικά από διάφορες θεωρίες που αμφισβητούν την επιστημονική της βάση, ενώ οι αυτόκλητοι «δάσκαλοι» μπολιάζουν αυτή την επιστήμη με τις δικές τους θεωρητικές «φαντασίες».

Ως εκ τούτου, ο σημερινός και ο μελλοντικός ρόλος του Προγράμματος E-Learning είναι πολύ σημαντικός. Παρέχει στους μαθητές πλήρη γνώση για την ομοιοπαθητική, διευκρινίζοντας δύσκολα σημεία, αναλύοντας νόμους και κανόνες, απαντώντας σε σημαντικές ερωτήσεις και, το πιο σημαντικό, δίνοντας οδηγίες για τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί στη συνταγογράφηση των ομοιοπαθητικών φαρμάκων. Αυτό το πρόγραμμα E-Learning προσφέρει την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της Κλασικής Ομοιοπαθητικής και ένα υψηλότατο επίπεδο γνώσης και σαφήνειας.

Είμαστε περήφανοι για το επίτευγμά μας και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να γίνετε επιτυχημένοι ομοιοπαθητικοί εφαρμόζοντας την γνήσια Κλασική Ομοιοπαθητική!

Μαρία Χωριανοπούλου, PhD

Διευθύντρια Σπουδών της IACH