Τα Πλεονεκτήματα για τον Ομοιοπαθητικό που θα σπουδάσει την πραγματική Κλασική Ομοιοπαθητική
Αγαπητοί Σπουδαστές και υποψήφιοι Σπουδαστές της Ομοιοπαθητικής,
Είμαι σίγουρος ότι όλοι γνωρίζετε ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι εφαρμογής της ομοιοπαθητικής, αλλά ο Hahnemann έχει διδάξει μόνον έναν τρόπο και είναι εμφανές ότι γνώριζε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πως να εφαρμόσει την ομοιοπαθητική σωστά: ο ομοιοπαθητικός πρέπει να βρει το μοναδικό ομοιοπαθητικό φάρμακο που ταιριάζει στην εξατομικευμένη περίπτωση.
Η μέθοδος του Hahnemann είναι μάλλον η δύσκολη μέθοδος, η οποία απαιτεί λεπτομερή προσοχή από την πλευρά του ομοιοπαθητικού, που παίρνει το ιστορικό και ερευνά για το σωστό φάρμακο, κατά την διάρκεια της συνέντευξης που διαρκεί, μερικές φορές, περισσότερο από μία ώρα.
Αυτή η διαδικασία είναι πολλές φορές πολύ δύσκολη και χρονοβόρα, ακόμη και για έναν έμπειρο ομοιοπαθητικό! Και αυτή η ενσυνείδητη προσπάθεια πρέπει να διεξαχθεί με την γνώση της Materia Medica και τους θεωρητικούς νόμους που εφαρμόζονται σε αυτήν την επιστήμη.
Αυτές οι δυσκολίες οδήγησαν διάφορους ομοιοπαθητικούς να προτείνουν διαφορετικούς τρόπους, παρεκκλίνοντας από τις κλασικές «γραμμές», όπως διδάχθηκαν από τον Hahnemann στο «Όργανον της Ιατρικής».
Τους «κατανοώ» όλους αυτούς που παρουσιάζουν αυτές τις «θεωρίες», αλλά γνωρίζω ότι την δύσκολη στιγμή, όταν ο ομοιοπαθητικός θα έχει μπροστά του μία επείγουσα περίπτωση που χρειάζεται άμεση παρέμβαση με το σωστό φάρμακο, ο ανεπαρκώς εκπαιδευμένος ομοιοπαθητικός αισθάνεται αδύναμος και νιώθει αμφιβολία για το τι πρέπει να κάνει, κυρίως αν είναι ελλιπώς προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει μία τέτοια πρόκληση.
Επομένως, το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα ένας ομοιοπαθητικός είναι το εξής: να βρει το σχολείο με την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση.
Ένας νέος που θέλει να αρχίσει την καριέρα του ως επαγγελματίας ομοιοπαθητικός πρέπει να εξετάσει πολύ σοβαρά τον τύπο της εκπαίδευσης που επιλέγει να λάβει.
Αλλά πριν αποφασίσει, πρέπει να διερευνήσει αν οι διαφορετικές οπτικές που παρουσιάζονται μπροστά του είναι πράγματι άξιες προς διερεύνηση.
Η απόφαση πρέπει να βασιστεί στα παρακάτω σημεία:
1. Ότι η Ομοιοπαθητική δεν είναι μία θεραπεία με χημικά φάρμακα, αλλά είναι ένα θεραπευτικό σύστημα με δυναμοποιημένα φάρμακα που χρησιμοποιούνται σε μεγάλες αραιώσεις και δεν έχουν παρενέργειες, αν χρησιμοποιηθούν σωστά.
Για το λόγο αυτό η συνταγογράφηση με βάση την παθολογία – ένα φάρμακο για μία συγκεκριμένη παθολογία- δεν είναι σωστή και τα αποτελέσματα δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακά και θεραπευτικά όσο με την πραγματική, εξατομικευμένη ομοιοπαθητική.
2. Ότι η δράση του δυναμοποιημένου φαρμάκου είναι σε ενεργειακό επίπεδο. Το ομοιοπαθητικό φάρμακο, μέσα από την διαδικασία προετοιμασίας με τις συνεχείς αραιώσεις και «δονήσεις», γίνεται βιολογικά ενεργό και έρχεται στην κατάσταση του ενεργειακού πεδίου, η οποία καθορίζεται από τον τύπο του φαρμάκου που έχει αραιωθεί και δυναμοποιηθεί. Μία τέτοια βιολογικά ενεργή προετοιμασία «αγγίζει» την ζωτική δύναμη – το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του οργανισμού- και εάν το ομοιοπαθητικό φάρμακο είναι το σωστό, τότε υπάρχει μία στιγμιαία δράση στον οργανισμό -ένας συγχρονισμός ενεργειών- και μία ανατροπή της δυσλειτουργίας του οργανισμού.
Πρόκειται για μία επανεκκίνηση του οργανισμού στην αρχική, προ παθολογίας, κατάστασή του.
Αυτού του είδους το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό και κάθε ομοιοπαθητικός, που συνταγογραφεί σύμφωνα με αυτούς τους κανόνες, μπορεί να το διαπιστώσει και να το βεβαιώσει.
3. Επομένως το να βρει ο ομοιοπαθητικός το φάρμακο που ταιριάζει στον συγκεκριμένο οργανισμό (το simillimum όπως ονομάζεται) αποτελεί μία επίπονη διαδικασία και απαιτεί έναν πολύ ενσυνείδητο ομοιοπαθητικό, ο οποίος έχει διδαχθεί αυτήν την επιστήμη με πολύ υψηλά standards.
Συνταγογραφώντας με έναν μηχανικό τρόπο με βάση την παθολογία, που σημαίνει ότι ο ομοιοπαθητικός δίνει στον ασθενή αρκετά φάρμακα μαζί (πολυφαρμακία) για μία συγκεκριμένη διαταραχή, είναι σοβαρό λάθος καθώς θα προκαλέσει σύγχυση όχι μόνο στην περίπτωση αλλά και στον τρόπο σκέψης αυτών που δεν έχουν καταλάβει σωστά τις αρχές της Κλασικής Hahnemannian Ομοιοπαθητικής.
Υπό το πρίσμα αυτού του λανθασμένου τρόπου σκέψης αναπτύχθηκαν διαφορετικά σχήματα συνδυασμού πολλών φαρμάκων για διάφορες παθολογίες -τα οποία δίνονταν όλα μαζί, ταυτόχρονα- κάνοντας την ομοιοπαθητική να μοιάζει ότι είναι πολύ εύκολη στην συνταγογράφηση αλλά με πενιχρά αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο η υποβάθμιση της ομοιοπαθητικής προωθούνταν από αρκετές επονομαζόμενες «σχολές ομοιοπαθητικής».
Ο υποψήφιος σπουδαστής πρέπει να λάβει υπ΄ όψιν του όλα αυτά τα δεδομένα και να προσπαθήσει να βρει τον καλύτερο εκπαιδευτικό οργανισμό για να διδαχθεί την Κλασική Ομοιοπαθητική.
Μία τέτοια σχολή θα απαιτήσει από τους μαθητές πολύ αυστηρές σπουδές και έντονη προσπάθεια για να κατανοήσουν αυτήν την επιστήμη.
Αν δούμε το θέμα ιστορικά, το αυτο-αποκαλούμενο ομοιοπαθητικό εκπαιδευτικό κίνημα έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα. Εκτός από την εκτροπή στην πολυφαρμακία και την λανθασμένη εφαρμογή της μιασματικής θεωρίας, μία πληθώρα μάλλον ανόητων ιδεών υποστηρίχθηκαν από διάφορους «δασκάλους» και προκάλεσαν μία πλήρη σύγχυση στην γνήσια Hahnemannian Ομοιοπαθητική.
Ο σοβαρός σπουδαστής, επομένως, που επιθυμεί να λάβει την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στην Κλασική Ομοιοπαθητική πρέπει να ερευνήσει με κριτικό μυαλό τις διάφορες εκπαιδευτικές δυνατότητες που είναι σήμερα διαθέσιμες στον χώρο της Ομοιοπαθητικής.
Όλοι οι σπουδαστές που φιλοδοξούν να σπουδάσουν αυτήν την θεραπευτική πρέπει να επιδιώξουν να την μάθουν σε βάθος.
Πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσετε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι να δείτε την γνώμη των αποφοίτων του. Μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια των σπουδαστών παρακάτω, ώστε να δείτε πως οι απόφοιτοι της Διεθνούς Ακαδημίας Κλασικής Ομοιοπαθητικής (IACH) έχουν αξιολογήσει το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα, το οποίο έχει γίνει αποδεικτό σε διάφορα Ιατρικά Πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, ως ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, και επίσης παρακολουθείται από σπουδαστές σε 97 χώρες ανά τον κόσμο.
Μπορείτε να διαβάσετε τα Σχόλια των αποφοίτων του E-Learning Course: https://www.vithoulkas.edu.gr/el/testimonials
Professor George Vithoulkas
Alonissos, Greece, August 22, 2021