ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

Στον σπουδαστή θα προσφέρεται υποστήριξη μέσω e-mail πριν από την εγγραφή του, μέσω της διεύθυνσης elearning@vithoulkas.com, καθώς και μέσω τηλεφώνου για θέματα τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Υποστήριξη για τον σπουδαστή μετά την εγγραφή/πληρωμή του θα προσφέρεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω της ίδιας της πλατφόρμας. Το E-learning Forum περιλαμβάνει ένα τμήμα αποκλειστικά για τεχνική υποστήριξη.  Αυτό το τμήμα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της πλατφόρμας. Για παράδειγμα, μέσω της χρήσης του forum για την υποβολή ερωτήσεων, όλοι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δουν τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις που προκύπτουν για την λειτουργία της πλατφόρμας.

Απαντήσεις σε e-mail, θα δίδονται εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας και εντός 24 ωρών από την αρχική επικοινωνία του χρήστη (εκτός από Σάββατα, Κυριακές και τις επίσημες αργίες), ενώ θα παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17: 00 (εκτός από τις επίσημες αργίες).

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  • Προσωπικός υπολογιστής με τουλάχιστον: 

    - Επεξεργαστή Pentium IV 1.5GHz ή ταχύτερο

   - 512 MB μνήμης RAM 

   - 1024x768 pixel οθόνη 

   - Ηχεία 

   - Internet Explorer 11, Firefox της Mozilla, Google Chrome ή το Safari Browser 

  • σύνδεση στο Internet με τουλάχιστον 1Mbps ταχύτητα download/rate. 

 

  • Η πλατφόρμα E-learning υποστηρίζεται σε  Windows, Mac, iOS εφαρμογές (iPhone, iPad) και Android εφαρμογές

 

E-learning ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ/ΕΣ

Η Ακαδημία επιλέγει τους Συντονιστές οι οποίοι βρίσκονται υπό την άμεση εποπτεία του καθηγητή Βυθούλκα. 

Η αποστολή τους περιλαμβάνει: 

    • Να απαντούν σε ερωτήσεις σπουδαστών στο E-learning Forum 
    • Να ελέγχουν/βαθμολογούν τα test των σπουδαστών κατά τη διάρκεια της 2ετούς περιόδου
    • Να ελέγχουν/βαθμολογούν τα test των τελικών εξετάσεων
    • Να ελέγχουν/βαθμολογούν τα περιστατικάτα οποία υποβάλλονται από τους σπουδαστές